Τροφές που μας βοηθούν να παραμείνουμε αδύνατοι..

06/18/2016
από Admin Admin

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ


Grape fruit

Είναι μια σούπερ τροφή που θα σας βοηθήσει να κάψετε λίπος, χωρίς κόπο. Γνωρίζετε ότι αν το καταναλώσετε σε συνδυασμό με τρόφιμα που έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λίπος θα έχετε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα; Ερευνες που εχουν γινει αποδεικνυουν πως άνθρωποι που έτρωγαν μισό γκρέιπφρουτ καθημερινά ή έπιναν ένα ποτήρι χυμό γκρέιφρουτ και γυμνάζονταν τακτικά, έχασαν 4,5 κιλά μέσα σε 12 εβδομάδες,χωρις καμια άλλη αλλαγη στις διατροφικες η καθημερινες τους συνηθειες.


Ξηροί Καρποί



Aν θέλετε να σταματήσετε το χρόνο, τα φιστίκια Αιγίνης είναι ο καλύτερος σας σύμμαχος. Μία πρόσφατη έρευνα από το Loma Linda University της Καλιφόρνια έδειξε ότι τα αμύγδαλα, τα κάσιους, τα καρύδια και τα φιστίκια Αιγίνης(όταν καταναλωνονται ωμα και χωρις καθολου αλατι) είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών, φυτικών ινών, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνης Ε, μαγνησίου, τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας,καθως ταυτοχρονα αυξανουν τη νοητικη λειτουργια του εγκεφαλου.. Η καθημερινή τους κατανάλωση συμβάλει στη μείωση έως και 7% του μεταβολικού συνδρόμου.(ν αφαιρεθει η εικονα με τα φιστικια και να μπει στη θεση της η εικονα με τους ξηρους καρπους.)Δεν πρεπει να ξεχναμε ότι στην Πολιτεια ο Πλατωνας,θεωρει τα καρυδια και τα αμυγδαλα ως τροφη των πολιτων της ιδανικης πολιτειας.Οι ξηροι καρποι αποτελουσαν την βασικη τροφη των φιλοσοφων.Κατι περισσοτεερο θα γνωριζαν από εμας.


Πεπόνι


Εκτός από το αγαπημένο φρούτο μικρών και μεγάλων, γνωρίζατε τι προσφέρει το πεπόνι στον οργανισμό σας; Έχει μια σεβαστή ποσότητα σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Α και C,Β,Φολικο οξυ ,θειαμινην ,νιασινη, φυτοστερολες,.περιέχει κάλιο κλπ. και μια κούπα περιέχει μόνο 49 θερμίδες.Η υψηλη του περιεκτικοτητα σε νερο,προσδιδει λιγες θερμιδες και είναι μια από τις κορυφαίες τροφές καύσης λίπους και αξίζει να το εντάξετε στη διατροφή σας, εάν δεν το έχετε κάνει ήδη!


Ρεβίθια (Παραδοσιακά & Ηγιεινά)



Είτε μαγειρεμένα σαν όσπρια, είτε καβουρντισμένα σαν ξηροί καρποί (στραγάλια), τα ρεβίθια είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες, αφού τα ¾ ενός φλιτζανιού ρεβίθια μας χαρίζουν περίπου 8 γραμμάρια φυτικών ινών. Ταυτόχρονα, παρέχουν στον οργανισμό μας βιταμίνη Β6 και φυλλικό οξύ, τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία νέων κυττάρων.


Σολομός


Η κατανάλωση του, συντελεί στο να χάσετε το αντιαισθητικό λίπος από την περιοχή της κοιλιάς Ο σολομός εξοπλίζει τον οργανισμό με την καλσιτινίνη, μια ορμόνη συντελεί στη διατήρηση της υγείας των οστών. Με την πάροδο του χρόνου, η καλσιτινίνη του οργανισμού αδρανοποιείται και τα κόκαλα μας φθείρονται. Η καλσιτινίνη του σολομού είναι 50 φορές πιο ισχυρή από αυτή του ανθρώπου και αυξάνει το ρυθμό ανακατασκευής των οστών σε μεγάλα ποσοστά. Σύμφωνα με μελέτες, υπολογίζεται ότι ελαττώνει τον κίνδυνο καταγμάτων κατά 20%.Περιεχει βιταμινηD,σεληνιο,πρωτεινες,αμινοξεα,κλπ.Δρα εναντια σε καρδιαγγειακα προβληματα,καταθλιψη και θεωρειται ιδανικος συμμαχος για την υγεια του δερματος και των μαλλιων.


Μαύρη Σοκολάτα



Μπορεί οι περισσότεροι από εσάς να θεωρείτε ότι η σοκολάτα παχαίνει, όμως αυτή δεν είναι η αλήθεια. Σε μικρές ποσότητες η μαύρη σοκολάτα αδυνατίζει, αφού περιέχει καφεΐνη και την αντιοξειδωτική ουσία κατεχίνη, ο συνδυασμός των οποίων ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, που Η μαύρη σοκολάτα είναι κάτι που προτείνουν οι διαιτολόγοι και οι ειδικοί διατροφής αφού κάνει καλό στην υγεία ενώ περιέχει λίγες θερμίδες.

Η καφεΐνη και η αντιοξειδωτική κατεχίνη, ο συνδυασμός των δυο αυτων συστατικων ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.Συνεπώς, ένα μικρό τετραγωνάκι μαύρης σοκολάτας στην καθημερινή σου διατροφή είναι απαραίτητο.


Πράσινα Φασόλια

Πράσινα φασόλια: νόστιμα, χορταστικά και ό, τι πρέπει για δίαιτα

Τα γνωστά σε όλους μας πράσινα φασολάκια, εκτός του ότι έχουν λίγες θερμίδες (περίπου 45 θερμίδες το 1 φλιτζάνι), είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως σε βιταμίνη C, βιταμίνη Α, μαγγάνιο, κάλιο, φυλλικό οξύ, σίδηρο, βιταμίνη Κ, κ.α. Μάλιστα, η βιταμίνη Κ που παίρνουμε από 1 φλιτζάνι πράσινα φασόλια μπορεί να φτάνει στο ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης, συν του ότι οι φυτικές τους ίνες φτάνουν τα 4 γραμμάρια ανά φλιτζάνι. Δοκιμάστε τα και ο μεταβολισμός σας θα κάνει «limit up».

Τσίλι

Αν σου αρέσουν τα καυτερά, είσαι τυχερή. Το τσίλι περιέχει καψαϊκίνη, ένα συστατικό που βοηθάει τον μεταβολισμό. Μάλιστα μια πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Aarhus στη Δανία, έδειξε ότι η κατανάλωσης της καψαϊκίνης αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος και το μεταβολισμό. Το τσίλι βοηθάει το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες και μειώνει την όρεξη, οπότε τιμήστε το!

Καρύδα




Μια ακόμη παρεξηγημένη τροφή, που αποδεικνύεται όμως εξαιρετικά θρεπτική. Το νερό του κοκοφοίνικα είναι σαν φυσικό ενεργειακό ποτό. Περιέχει ηλεκτρολύτες που βοηθούν το σώμα να ενυδατώνεται και εσάς να νιώθετε χορτάτοι και γεμάτοι ενέργεια.

Πολύχρωμες πιπεριές



Είναι εξαιρετικά πλούσιες σε βιταμίνη C και Βιταμίνη Α, δύο πολύ σημαντικών αντιοξειδωτικών. Δίνουν χρώμα και ένταση στο φαγητό σας και παράλληλα βοηθούν στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών στο σώμα, που προκαλούν βλάβες στα κύτταρα. Έτσι μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη ή τη μείωση των συμπτωμάτων ορισμένων ασθενειών.

Μήλα (Κάνουν το γιατρό και τα κιλά πέρα)

Ένα μέτριο μήλο περιέχει 4 γραμμάρια φυτικών ινών, ενώ ένα μεγαλύτερο μπορεί να φτάσει και τα 5 γραμμάρια κι όλα αυτά αποδίδοντας περίπου 80 θερμίδες. Εκτός, όμως, του ότι μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ υγιεινό και αποτελεσματικό σνακ σε καιρό δίαιτας, τα μήλα είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη C και κάλιο.

Βερίκοκα

Δεν είναι τυχαίο ότι οι αρχαίοι τα έλεγαν "χρυσόμηλα", αφού η συμβολή τους στη υγεία είναι πολύ σημαντική. Περιέχουν βιταμίνη Α, η οποία συμβάλλει στην καλή υγεία των ματιών και καροτενοειδή (β-καροτένιο, λυκοπένιο, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη).Γνωρίζατε ότι μπορείτε να τα καταναλώνετε όλο το χρόνο, αποξηραμένα, αφού τα ώριμα και τα αποξηραμένα βερίκοκα έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε καροτενοειδή;

Aν θέλετε να έχετε «χειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο βερίκοκο» καταναλώστε τα άφοβα, αφού θεωρούνται τροφή που βοηθάει στη πρόληψη του καρκίνου. Τα βερίκοκα ενδείκνυνται και στην αναιμία, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε σίδηρο. Είναι «σύμμαχος» σας στο αδυνάτισμα καθώς οι υδατάνθρακες, που περιέχουν, ικανοποιούν το αίσθημα για κάτι γλυκό, χωρίς να προσδίδουν πολλές θερμίδες. Με χαμηλή θερμιδική αξία, μόλις 47 θερμίδες τα 2 βερίκοκα, φάτε τα άφοβα!

Φράουλες

Είναι πλούσιες σε ιώδιο, το οποίο είναι πολύ χρήσιμο για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος. Περιέχουν βιταμίνη C, φολικό οξύ και φλαβονοειδή. Έτσι, εκτός από την απόλυτη τροφή των ερωτευμένων, η φράουλα είναι ένα φρούτο με εξαιρετικές αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες.

Οι φράουλες έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (είναι ένας δείκτης που δείχνει πόσο γρήγορα αυξάνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα έπειτα από την κατανάλωση ενός γεύματος) και έτσι απελευθερώνουν αργά τα σάκχαρά τους στο αίμα. Αυτό σημαινει ότι εχουμε σταθερη παραγωγη ενεργειας στον οργανισμο με αποτέλεσμα να δημιουργηθει αισθημα κορεσμου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.


Περιέχουν επίσης μικρές ποσότητες σιδήρου (είναι απαραίτητος για την καταπολέμηση της αναιμίας και της κόπωσης), καθώς και μεγάλες ποσότητες από την φυτική ίνα πεκτίνη, που βοηθεί στην ελάττωση των επιπέδων χοληστερόλης και στην αποβολή τοξινών από τον οργανισμό. Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει πως οι φράουλες κάνουν καλό και στην καρδιολογική υγεία διεγείροντας τα επίπεδα φολικού οξέος, είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες και τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.Καλο είναι να καταναλωνονται ωριμες χωρις την προσθηκη ζαχαρης.

Κεράσια

Θα σας βοηθήσουν να μειώσετε την πνευματική σας κόπωση, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν ένα υγιεινό και διαιτητικό σνακ, το οποίο μπορεί να ικανοποιήσει την επιθυμία μας για κάτι γλυκό. Περιέχουν μόνο 4 θερμίδες το ένα και διώχνουν μακριά την πείνα μας για πολλή ώρα, λόγω των φυτικών τους ινών. Ακόμη, τα κεράσια είναι πλούσια σε ανθοκυανίνες με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, βοηθούν στην πρόληψη του διαβήτη, αλλά και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας, ενώ οι φυτοστερόλες τους βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης.



Μούρα

Γνωρίζατε ότι αν συμπεριλάβετε τουλάχιστον 2 μερίδες μούρα την εβδομάδα στη διατροφή σας, θα αδυνατίσετε, xωρίς καν να το καταλάβετε; Συγκεκριμένα, έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τα κύτταρα λίπους της κοιλιάς.
Ακόμη κάνουν καλό στον εγκέφαλο, είναι πεντανόστιμα και θα κάνουν την επιδερμίδα σας να λάμπει!





Πράσινο Τσάι & Σωματικό Βάρος


Το πράσινο τσάι και το εκχύλισμα του έχει αποδειχτεί ότι καταπολεμά την παχυσαρκία και την χαμηλή LDL (κακή χοληστερίνη), δυο παράγοντες υπεύθυνους για τις καρδιακές παθήσεις και το διαβήτη, αλλά σε περιορισμένες μελέτες. Το ίδιο αποδείχτηκε και στην μελέτη της Ολλανδίας και της Ιαπωνίας.


Στην μελέτη της Ολλανδίας, οι συμμετέχοντες που έπιναν πράσινο τσάι με καφεΐνη έχασαν περισσότερα κιλά, αλλά και αυτοί που έπιναν πράσινο τσάι χωρίς καφεΐνη παρατήρησαν μείωση της περιφέρειας της κοιλιάς τους και του σωματικού τους βάρος. Οι Είναι μια σούπερ τροφή που θα σας βοηθήσει να κάψετε λίπος, χωρίς κόπο. Γνωρίζετε ότι αν το καταναλώσετε σε συνδυασμό με τρόφιμα που έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λίπος θα έχετε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα; Ερευνες που εχουν γινει αποδεικνυουν πως άνθρωποι που έτρωγαν μισό γκρέιπφρουτ καθημερινά ή έπιναν ένα ποτήρι χυμό γκρέιφρουτ και γυμνάζονταν τακτικά, έχασαν 4,5 κιλά μέσα σε 12 εβδομάδες,χωρις καμια άλλη αλλαγη στις διατροφικες η καθημερινες τους συνηθειες.

Ερευνητές υποθέτουν ότι η καφεΐνη βοηθάει στην οξείδωση των λιπαρών.

Στην Γιαπωνέζικη μελέτη 240 άντρες και γυναίκες έπιναν μια ποικιλία ποσοτήτων από εκχύλισμα πράσινου τσαγιού για 3 μήνες. Αυτοί που έπιναν την μεγαλύτερη ποσότητα έχασαν λίπος και κιλά και είχαν χαμηλότερη αρτηριακή πίεση και κακή χοληστερίνη LDL.

Η Βρώμη

Η βρώμη περιέχει πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες απορροφούν υγρά όταν βρίσκονται στο στομάχι με αποτέλεσμα να επιφέρουν ταχύτερα το αίσθημα κορεσμού της πείνας. Επιπλέον, εμποδίζουν την απορρόφηση υδατανθράκων από το τοίχωμα του εντέρου, διατηρώντας σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και αποτρέποντας έτσι τη λαχτάρα για τσιμπολόγημα. Η βρώμη είναι επίσης πλούσια σε πρωτεΐνες που διεγείρουν τον μεταβολισμό, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, ψευδάργυρο και μαγγάνιο, ενώ είναι ό,τι πρέπει για καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας.

Στο εμπόριο διατίθενται νιφάδες βρώμης, τις οποίες μπορείτε να τρώτε για πρωινό ή να τις χρησιμοποιείτε για την παρασκευή διαφόρων διαιτητικών γλυκισμάτων.

Σπανάκι

Δεν περιέχει σχεδόν καθόλου λίπη ή θερμίδες, ενώ αντιθέτως περιέχει φολικό (ή φυλλικό) οξύ και άλλες πολύτιμες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Το φολικό οξύ, που ανήκει στο σύμπλεγμα των βιταμινών Β, είναι απαραίτητο για ορισμένες λειτουργίες του οργανισμού, όπως ο μεταβολισμός των σακχάρων.

Οι πάσχοντες από ανεπάρκεια φολικού οξέος αναπτύσσουν έντονο αίσθημα κόπωσης.Στόχος είναι η πρόσληψη από τα τρόφιμα 200 mcg (μικρογραμμάρια) φολικού οξέος την ημέρα (400 mcg αν προσπαθείς να μείνεις έγκυος). Τα 100 γραμμάρια ωμό σπανάκι περιέχουν περίπου τα τρία τέταρτα της καθημερινώς συνιστώμενης δόσης των 200 mcg.

Επιλεξε συνταγές με σπανάκι στον ατμό ως συνοδευτικό του κυρίως γεύματος.

Το Αβοκάντο

Πολύς κόσμος νομίζει ότι τα αβοκάντο είναι παχυντικά, αλλά στην πραγματικότητα είναι πλούσια σε ωφέλιμα για την υγεία βασικά λιπαρά οξέα (EFAs). Τα οξέα αυτά συμβάλλουν στην ρύθμιση του σωματικού βάρους και του μεταβολισμού, την ορμονική ισορροπία, καθώς και την ποιότητα των μαλλιών, του δέρματος και των νυχιών.

Τα αβοκάντο έχουν επίσης αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Οι αντιοξειδωτικές ουσίες που περιέχουν επιβραδύνουν την διαδικασία του γήρατος και προστατεύουν από το έμφραγμα και τον καρκίνο, ενώ έχουν και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλλουν στην καταπολέμηση του στρες. Ειδικά η βιταμίνη Β6 βοηθεί και στην καταπράυνση των συμπτωμάτων του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου.

Σχόλια

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Νέα δημοσίευση